tisdag, december 30

Och titeln "Bästa bäst" går i år till...


MGMT med albumet Oracular Spectacular. No doubt about'. Helt jävla fakking cepeawesome och s bra att jag tappar superlativen och mest svär. Och då, mitt folk då, är det bra. Låten Kids gör för mig att MGMT vinner allt. Bästa albumet, Bästa artisten och bästa låten. Jag kan bara applådera. Och dansa, såklart.

Dessutom är Andrew van Wyngarden lkdjhgdlghlgjh så kexig. Ni kan ge mig honom i julklapp eller födelsedagspresent närsomhelst. Gärna nu. Tack.

2 kommentarer:

mia sa...

Haha! Fan vad gott för dig. Jag funderar på att köra BH-less - bli kallad slampa och låta dem guppa fritt. Fast får se, vet inte riktigt om det är värt det. ;) Nattis hittade en ursnygg klänning på rean, (eller rättare sagt, jag hittade den) så nu har hon en nyårsklänning med. :) Vad var det för awesome BH då? (Några tips för oss bystade kvinnor!)

Maria sa...

Mm, ja, alltså ja, Kids är sjukt bra. :)