tisdag, februari 10

Dagens slutsats:

Min blogg ser bautatråkig ut. Detta faktum är tämligen besvärande eftersom jag inte ens har tillräckligt med inspiration till att komma på något att äta. Blä. Ett annat problem är att jag vill att första intrycket av bloggen ska vara ungefär som att få en roundhouse kick i solas plexus av Chuck Norris. Som vi alla vet är en dylik reaktion ganska svår att framkalla. Skit också. Tips någon? Jag tänker sätta på lite bra musik och dansa och se ifall det hjälper.

2 kommentarer:

FEA sa...

Karin-Barin! Först vill jag säga att det gör inget att du kommenterar min blogg, tvärtom, jag blir bara glad. Och sen vill jag säga att din visningsild är hemskt söt. Och att klänningar och tamigtusan det bästa som finns. Eller nej, men de är så bra att de förtjänar att få kallas det bästa som finns. Och grabbiga grabbar är också jobbiga, mycket sant. Uschamig. Och ja, min bror är hemskt trevlig och bra och helt lagom knäpp, men han är ju min bror så det är inte alltid jag tycker att han är bra, förutom när han är borta :) Då kan jag sakna honom hur mycket som helst.
Och tack, jag älskar att fota, då blir man glad av att höra att man är bra på det!
Och haha, jag älskar att du använder ordet bauta. TJOHO :)

FEA sa...

Hoho, nu gjorde jag en big bildupload för att du sa det! Jag blev väldigt smickrad, tack :) Fast denna kommentaren skriver jag från min nya blogg, alltså blir du den första som får se den...Jag gjorde den inatt när jag var trött på mig själv, haha, får se om den stannar kvar eller om jag blir kvar på den gamla! Jaja, nog om det, varför träffar du inte din bror? Du kommer inte ursprungligen från lysekil? (lyx att bo där för övrigt, jag älskarälskarälskar havet).
Men idag kom Fred hem, helt oväntat! någon knackade på min dörr men jag trodde jag hörde fel när jag fick för mig att det var han, så jag fortsatte sova, haha... men det var BAUTAROLIGT att sitta och äta frukost med honom, jag lärde honom att russin på knäckebröd är bland det godaste som finns (Han höll inte med :( ) och han berättade om saker som lät som en saga typ, haha!