söndag, mars 15

Inspirationskällan som svämmar över

Ibland får jag en krypande och jobbig känsla av att vara okreativ och inaktiv. Att jag bara sitter hemma och inte producerar något konstnärligt. Speciellt när jag läser Navid Modiris blogg 365 saker du kan göra. En så kalasigt fin och inspirerade blogg har jag inte stött på innan. Efter att ha läst ett par inlägg vill jag brottas med folk, leka katt och spela musik i spårvagnar. Jag blir bara så galet motiverad. Det verkligen spritter i kroppen på mig. Snälla, kan inte någon hänga med mig oc spela musik i spårvagnar? Förstår ni inte hur underbart dekadent och bauta det är? FÖRSTÅR NI INTE?

5 kommentarer:

Cosette sa...

Jag är på, VI DEALAR.

Jack Sparrow sa...

Ok,nema problem, vi har en massa fina,gula spårvagnar här i Peking,jag är rätt så bra att sjunga,kom hit så kör vi allt vad tyget håller! Ha det.Kram.

Ditt barnprogram lördag 18:00 sa...

"Även träd kan bli förbannade och behöva avreagera sig."

Behöver jag säga mer?

MARAJA sa...

Damn! Varför satt inte jag på den spårvagnen?

Marco sa...

Jag brukar spela gitarr i bussen på väg till bandrepet varje vecka för att värma upp så smått. Räknas det? Karin, jag spelar mer än gärna på spårvagnar med dig. Milde Zarquon, jag kan knyta fast spättor under skorna bara för att vara lite extra konstig om det gör dig till en Klad flicka =D