tisdag, april 14

Han var bara inte gjord för dessa dagar


Jag som brukar racka ner på andra tösers dåliga smak när det kommer till pojkar kan ibland jag med få min släng utav sleven.
Men det kan jag ta. Speciellt när det handlar om piprökande pojkar med ful lugg. Graham Chapman, så som han såg ut på 70-talet, det är fint som snus. Självklart inser jag att en relation med ovan nämnda person skulle innebära en del problem eftersom han hade vissa personlighetsdrag som inte var till min fördel, däribland:
1. Grav alkoholisering.
2. Samt homosexualitet
Och tyvärr:
3. Att han numera är avliden.
Men jag är inte den som deppar över detta. Vissa saker är helt enkelt inte meningen att de ska hända. Jag får nöja mig med att lyssna på hans bestämda stämma.
"This has become far too silly. Very silly indeed."

1 kommentar:

Maraja sa...

Haha! Åh Karin, då är vi två med obotligt dålig smak vad gäller killar :D