söndag, juni 21

Maybe you can find yourself a nice antique rocking chair to die in.





Min dator fick nyligen för sig att den skulle ta och sluta fungera, faktum var att jag vid tillfället låg och badade skumbad och lyssnade på Patrick Wolf, när allt började lagga och sedan bara lade datornjäveln av. Problemet är - jag kommer troligen att sluta fungera ifall jag inte får se Eternal Sunshine of the Spotless Mind snarast. När jag ser dessa bilder så gör det verkligen ont i mig, så mycket vill jag se den. Den är nästan för bra helt enkelt.

2 kommentarer:

Cosette sa...

Alltså, åh. En av de finaste filmerna som gjorts. Dock så kommer jag antagligen aldrig någonsin kunna se den igen, det gör alldeles för ont i hjärtat.

Möraja sa...

Åh, I love it. Höjdpunkten är ju låten "Phone Call", då dör jag. DÖR.