lördag, juli 11

Mannen som har pussat Alf Svensson

Och är det så att man ska förändra världen, vilket man naturligtvis ska helst då över en natt, då krävs det att man pussar alla homofober. För det är lika hotfullt för dem som det skulle vara för Gorge Bush om någon plötsligt förklarade fred mot honom.

- Emil Jensen

Han är så fantastisk den här mannen. Såg honom live på Arvikafestivalen, och han var bara så otroligt plastic fantastic att jag dog lite. Aldrig förr har jag hört så smart, så fint och så bra mellansnack. Musiken är inte alls dum den heller. Här kan ni ladda ner klippet där han pratar om när han pussade Alf Svensson. Ifall ni vill lyssna lite på hans fina musik så tycker jag att ni ska lyssna på Allt Jag Gillar Upphör som ni kan ladda ner gratis (och just det: lagligt också!) genom ett enkelt klick. Eller kanske låten om när man inte kan lita på när någon man gillar säger att den gillar en tillbaka. Han är så brabrabra Emil, fina killen.

2 kommentarer:

Linn sa...

Tror jag tar och länkar till din blogg bara för att den är så himla trevlig!

Maria sa...

Själv tillhör man nu den sälla skara som har skakat Alf Svenssons hand. Han hade ett ganska fast handslag. Men inte lika fast som mitt!

Maria: Hej Alf! Jag heter Maria Hellgren!!!
Alf: Jaha, hej.
Maria: Och så har jag lovat min pappa, att om jag hälsade på dig, skulle jag hälsa från honom.
Alf: Vad heter han?
Maria: Ehm... Lars-Christian Hellgren.
Alf: Jaha?
Maria: Ja, alltså du KÄNNER honom inte.
Alf: Nähä?
Maria: Han tycker bara att du är trevlig. Det var det jag skulle hälsa.
Alf: Jaha? Jaha, tack.
Maria: Jaha. Hejdå.

Åh vad jag skämdes.