lördag, oktober 31

Goodbye sad songs

Idag har varit en braig dag. Först hann jag och Cosette bli nästan en timma sena till fika med hennes vänner. Tack och lov förlät de oss, så vi hann dricka lite kaffe och prata innan det var dags att dra vidare.

Det bar av till affären "Gul" där Amanda jobbar. Cosette hade förälskat sig i denna ljuuuuvliga cape, men eftersom dess prislapp på över tusenlappen förnedrade plånböcker till den gräns att det bara var att ge upp.

Det var en så stört fin butik att jag nästan blir lite sur på mig själv för att jag inte kan adressen.

Amanda hade dessutom målat den här på väggen. FIN. BAUTA. BEZT. HEZT.

Cossan hade en fin 20-talsklänning som fyndigt nog var fyndad för 20 kronor.

Hon är så fin att jag blir cepe.

Först drog Minna. Sen drog Pamela. Sen drog Linn. Då var det bara Cos, jag och Amanda kvar.

Då blev det helcrazy i väntan på att klockan skulle bli fyra så att Amanda skulle få pallra sin fantastiska kropp därifrån.

Det var helt enkelt så höstpeppigt som det bara kan bli. Cosette blev en katt och hon och jag drog till Christiania och drack kaffe. Bra dag. Goodbye sad songs.

Inga kommentarer: