onsdag, oktober 21

Mitt tips till Telia:

Anlita en reklambyrå som kan MATEMATIK.
Eller det billigare alternativet: köp en kalkylator.
Här kan man se telias nya reklamkampanj som promote:ar något random för människor som uppenbarligen inte kan sin matematik. Bilden ovan är helt åt helvete, eftersom det, för er som inte vet, inte går att dividera med noll.

Jag provräknade naturligtvis på min texas.
Naturligtvis tyckte den att jag var dum i hela huvudet. Ungefär samma sak som jag tycker om dem som telia anställde som copywriters. Men tack och lov så har ju min texas tillochmed givit ett lösningsförslag till de fina små copywritarna: QUIT!

1 kommentar:

Jesper Rådde sa...

Jag älskar dig. Helt underbart. Nog föra tt jag älskar reklam (och för att den var snygg) men matematikfail är helt enkelt inte okej. Gör om gör rätt!