måndag, november 9

A story of boy meets girl

Nyligen upptäckt film: 500 Days of Summer. Vill minnas att jag både har länkat till trailern och varit pepp som tusan på den här filmen.


Med all rätt. Söt huvudrollsinnehavare no:1 med en klädstil muy snykkig. (Jag vill för övrigt slå slag för alla män som klär sig i cardigans, pullovers, skjortor, smala slipsar och kostymer. Stilligt som fan äre. Älskar't.)


Söt huvudrollsinnehavare no:2, som jag gärna skulle vilja byta garderob med.





Han Solo!





Dessutom har vår manliga huvudroll en lägenhet som är helt plastic fantastic. Sänggaveln ritad på en svart tavel-vägg! Underbart!




Jag vill inte spoila för mycket, samtidigt som jag vill lägga upp ungefär 200 fler screenshots. Men ja, jag rekomenderar att ni ser den ifall ni vill se något fint om kärlek som fortfarande inte är förutsägbart från första sekund.

Dessutom så innehåller filmen det bautigaste dansnumret någonsin. Jag blir så glad. Så himla göllit.

3 kommentarer:

Din hallonbåt till Mulle i Min Häst sa...

*vickar på rumpan i hemlighet åt den sköna videon*

Estelle sa...

FINT!!

Cocco sa...

MÅSTE.SE.DEN ;____; På bio dock. Åhhh