söndag, februari 21

DAGENS TIPS DAGENS TIPS LALALALALA DAGENS TIPS!

Eftersom jag just nu är inkapabel till att vara gladiz och sådär skönt klämkäck som man borde vara i en blogg som denna så tänkte jag att jag kan ge er en att läsa. En blogg (VARFÖR MÅSTE ORDET BLOGG VARA SÅ SÄMST?) som är helt underbart spexig. Emma Veronica Johansson heter den ironiberikade semimodellen som skriver roliga saker såsom "Jag älskar generellt när saker rullar; cashen, pimpade rullstolar och kokosbollar" och berättar helt underbart random historier såsom "Jag älskar ju duvblå! Så mycket att jag nästan adopterade handikappade duvan, som vi gett fantasifulla namnet "duvis", som bor på vår innergård. Tyvärr fanns det konkurrens från rökande taxichauffören i dörren bredvid, han ville liksom inte att nån annan skulle komma nära duvan. Alltså, det är en long story men duvan, som levde loppan med sin livspartner i trädet på innergården, råkade en sensommardag landa på en grill och fick ena vingen ur funktion *SVEDD* och då bara drar hans bitch till sydligare bredgrader och Duvis får slagga på en bädd av fimpar i ett tillfälligt shack på gården som inte ens har heating! Sorglig historia, det där... Perfekt duvblå, alltså." Dessutom är det hon som har introducerat mig för finfina bilder som dessa ovan. Hur kan man inte älska en tjej som klär sig i Guccibody och slokhatt eller låtsas vara gravid på fashion eventz? Plus att hon har fått mig att börja skriva spontana ryck inom stjärnor så som man gjorde när man var fjortis och därför kan jag inte göra annat än att följa hennes blogg sådär lagom slaviskt *asparty*.

2 kommentarer:

evelini sa...

Länge leve dagens tips!

Ella sa...

Ordet blogg är verkligen miserabelt. Hejdar mig alltid innan jag uttalar det för att tänka efter om det är möjligt att byta ut det mot något mindre gräsligt. Ack ack.