onsdag, mars 30

ett koffeinskakigt skrik på hjälp

Läser på stackars bloggys sida att det finns 5 "bloggintresserade" (vad nu än detta innebär) och detta insinuerar ju att åtminstone fem personer läser här någon gång då och då. Eftersom det är mycket lättare att be andra om hjälp än att rannsaka sig själv, bli inspireras osv så tänker jag att jag slänger ut frågan till er fem som läser: Vad vill ni läsa mer om? Vill ni att jag ska skriva mer om att laga mat? Skriva om ord? Skriva om när jag klantar mig? Skriva om att skriva? Skriva om att skriva om att skriva? Skriva om musik? Eller vad som helst? Fota mer? Dampa mer? Sluta sluta och börja börja? Se detta som en chans att påverka ifall ni nu gillar dylikt, med tanke på hur låg sannolikheten är att någon svarar så är tillika sannolikheten att jag kommer lyssna på de få svar jag får extremt hög.

5 kommentarer:

C.Laïka sa...

Hej.
Jag är "1 av 5", och jag tycker om när du skriver om ord. Om innebörden, och så.
Men hela bloggen är skön, och liksom .. keep up the good work. Äsch, du förstår hur jag menar.

hej.

Anonym sa...

Skriv oftare! satsa på en bitter blondinbella stil i rysk tappning :P

du.. skadeglädje är den enda samma glädjen.

sverigessämstaband sa...

Va dig själv.

scar sa...

Mer meta!

Anonym sa...

Mera "dagens lösryckta tanke" - dina lösa tankar gör mig så lycklig, söta flicka!