söndag, augusti 14

in case of inapropriate pants-off-dance-off


Denna

Eller denna
Måste dock öva för jag är inte speciellt bra på att hålla mig för skratt. Bra exempel: när jag såg dessa videos skrattade jag så att jag grät.
Jag vet att det är vanligt att jag skriver att jag skrattar tills jag gråter men det är för att det är sant. När jag skrattar som ett mongo åt något börjar oftast tårarna rinna, rätt festligt faktiskt! Emotionell combo, tjo!

Totally going to try these tips! Although I really have to practice since I'm lousy att keeping myself from bursting into laugh. A good example: when I watched these videos I laughed until I cried.
I know it's common that I write about lauging 'til I cry byt that's because it's true. When I laugh like a retard at something my tears often start to run, kinda festive! Emotionall combo, yay!

Inga kommentarer: