måndag, september 12

the unfairest of seasons



Hade inte ens hunnit bli van vid mina fräknar innan man inte längre kunde gå barbent. Just nu regnar det på tvären och jag saknar att känna solen värma mig och saknar att vara rädd för att bränna mig (jag har världens sämsta pigment) och jag orkar verkligen inte med 6 månader av vinter. Hösten har knappt anlänt och jag vill redan bort från Sverige.

Didn't have time to get used to my freackles before it was too late for going barelegged. At now it's raining horizontally and I miss the feeling of warmth from the sun and I miss being afraid of getting a sunburn (I have terrible pigments) and I really can't handle 6 months of winter (which is what we swedes have had for the last two winters, no joke). Autumn has barely arrived and I do already want to get away from Sweden.

Inga kommentarer: