torsdag, oktober 20

skadad / damaged

Jag har tenta i algebra imorgon och jag är seriöst så skadad av allt pluggande att jag i förrgår natt drömde att jag kollade igenom listan med bevis och upptäckte att det var tio gånger så många som de jag hade lärt mig. SKADAD. Anja drömde också härom dagen att när hon låg på vänster sida var hon negativ och när hon låg på höger var hon positiv. SKADAD.
Dessutom har jag och Anja slutit en pakt att om någon av oss kuggar våra tentor så måste vi åka Göteborgshjulet tillsammans. Hon är galet klaustrofobisk och jag är höjdrädd. HJÄLP.

I've got my algebra exam tomorrow and I'm seriously so damaged by all the studying that the day before yesterday I dreamt that I checked the list with proofs for theorems and discovered that there was ten times more than those I've learned. DAMAGED. Anja also dreamt the other day that she was negative when she slept on her left side and positive on the right. DAMAGED.
Also, me and Anja formed a pact, if anyone of us flunks our exam we have to ride the Gothenburg Wheel (it's Gothensburgs reply to London Eye). Anja is crazy claustrophobic and I'm afraid of heights. HELP.

1 kommentar:

julia. sa...

precis sådär var det för mig och min kompis när vi läste natubasåret i gbg tillsammans. skadade för livet.