tisdag, november 29

lista! / list!

Snodde mig en liten lista av finfina midnattsgatan. Hoppas att jag kommer hålla någonlunda bra på den!

1 - En bild + 10 fakta om mig

2 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
3 - Ett foto i timmen
4 - Min favoritårstid
5 - Fem kvinnor och fem män jag tycker är väldigt snygga
6 - Mina morgonruntiner
7 - Bästa konserten jag har varit på
8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
9 - Den bästa dagen i mitt liv
10 - Typ av killar jag faller för
11 - Mina favoritbloggar
12 - Mina mål/drömmar/önskningar
13 - En bild på mig själv för ett år sen
14 - Topp tre maträtter jag har ätit
15 - Sex saker jag stör mig på
16 - Innehållet i min väska
17 - Min favoritfilm
18 - Bästa festen jag någonsin varit på
19 - En låt som får mig att gråta
20 - Min favorithögtid

1 - One picture + 10 facts about me.
2 - One picture of me and what I wore today.
3 - One picture per hour.
4 - My favorite season.
5 - Five women and five men that I find very attractive.
6 - My morning routine.
7 - Best concert I've ever been to.
8 - A bad habit I wish I didn't have.
9 - The best day of my life.
10 - What sort of guys I usually fall for.
11 - My favorite blogs.
12 - My goals/dreams/wishes.
13 - A picture of me taken a year ago.
14 - Top three meals I've eaten.
15 - Six things that disturb me.
16 - What's in my bag.
17 - My favorite movie.
18 - Best party I've ever been to
19 - A song that makes me cry.
20 - My favorite holiday.

Inga kommentarer: