lördag, december 24

5 - Fem kvinnor och fem män jag tycker är väldigt snygga / 5 men and 5 women I find very handsome

Det här var faktiskt svårare än jag hade trott. Men jag tror det beror på att jag tolkade "snygga" som riktiga bombnedslag som gör en svag i knäna och ger en riktigt lady-boner snarare än typ "vacker" som jag tolkar som något skört och inte liksom, ja, sexigt på samma sätt. Men det är ju bara så jag tänker! Nåväl, utan inbördes ordning, God snygg-Jul!:

This was actually harder than I thought. But it might be because I thought of "handsome" as in bombshells that makes your knees weak and give you a real lady boner rather than "beautiful", which for me means something more fragile and not, like, sexy in the same way. But that's simply the way I feel. Anyhow, here in no particular order, Happy handsome-Christmas!:

Kvinnor/Women

Christina Hendricks
Ginger, blek och har fantastiska bröst. Helt enkelt: en kvinna jag gillar och relaterar till. Är egentligen inte så kär i Mad Men, kollar mest på serien för att hon är med och flyter fram i dösexiga fodral och de finaste frisyrerna.
Ginger, pale and with awesome boobs. Simply: a woman I like and relate to. I'm not really that into Mad Men, mostly watch the series because she's in it and floats around in drop-dead-gorgeos clothes and the most awesome hairdos.

Hannah Metz
Korkskruvslockar, plutmun och så helt underbart fin. Som världens sexigaste lilla porslinsdocka!
Corkscrew curls, pretty lips and so wonderfully pretty. Like the worlds' sexiest little porcelain doll!

Snygga nördtjejen med R2D2-baddräkt / Sexy geeky girl with R2D2 bathing suit
Behöver jag förklara? Om så: nörd, tatuerad, snygg, ginger, jag dör.
Do I even have to explain? If so: nerd, tattooes, pretty, ginger, I die.

Anna Karina
Har så otroligt fina drag, nästan helt overkligt perfekt. Den kvintessentiella snygga fransyskan.
Have amazing features, almost surrealy perfect. The quint-essential sexy french girl.

Eva Green
Egentligen hade jag inte behövt några andra tjejer på min lista för Eva Green kommer att vinna varenda dag i veckan och är ungefär tusen gånger snyggare än ungefär allt. Den snyggaste tjejen i hela universum om du frågar mig (vilket åtminstone jag gör just nu). Supersexig och ändå så otroligt vacker. Åh gud, jag är helt kär i henne. Skulle gifta mig på direkten!
It's not really necessary with any other girls on this list when Eva Green is on it. She would win every day of the week and is about a thousand times more pretty than anything. The most sexy/pretty woman in the universe if you ask me (which I assume that you do?). Super sexy and yet so increadibly beautiful. Oh god, I'm totally in love with her. Would marry her right now!

Män/Men

Hayden Christiensen
Har porträtterat både Bob Dylan och Anakin Skywalker. Han är så snygg att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Has portrayed both Bob Dylan and Anakin Skywalker. He's so handsome that I don't know what to do.

Cillian Murphy
Det mörke håret. Ögonen som är helt överjordiskt blå. Kindbenen. Munnen. *dör* Är så våldsamt fin i Sunshine. Och Inception. Och Batman. Och jämt annars.
The dark hair. The un-earthly blue eyes. The cheek-bones. The lips. *dies* Violently beautiful in Sunshine. And Inception. And Batman. And all the other time.

Johnny Depp
Nog sagt.
Enough said.

Matthew Gray Gubler
En riktig babe! Blir inte mindre fin för att han ofta spelar nördiga roller. Så fin!
What a babe! Doesn't get any less pretty by the fact that he often plays roles a bit geeky. So pretty!

Håkan Hellström
För alltid. För orden han sjunger. För det lilla födelsedagsmärket han har ovanför läppen. För ögonen, håret, för att han är göteborgare. För att han är han och ingen kan komma ens i närheten.
Forever. For the words he sing. For the tiny birthdaymark he has above his lip. For the eyes, the hair, for him being from Gothenburg. Beacause he is he and no one will ever come anywhere near.

Inga kommentarer: