måndag, december 12

julklapp till mig från mig / christmas present for me from me



Detta var den awesome fantastiska saken jag hittade på second hand! En väldigt gammal jordglobslampa med länder såsom Sovjetunionen och Jugoslavien. Jag har viljat ha en sådan här så länge jag kan minnas och nu är den äntligen min! YES!

This was the awesome thing I found at the second hand! A very old globe with countries such as the USSR and Yugoslavia. I have wanted one of these for as long as I can remeber and now I have one. YES!

1 kommentar:

Jenny sa...

så bäst.
har en jordglob men lampan funkar inte vilket avcharmar lite plus att den är liiite för modern i jämförelse med din! var fick du tag på den?

kram från en trogen läsare som lyckligt nog nu har ett eget URL att skylta med och behöver inte agera anonym.