fredag, december 23

julklapp till mig igen / christmas present for me again


Har köpt en till julklapp till mig själv. Min ursäkt är att jag hade TÄNKT köpa den till min bror men att den bara fanns i barnstorlekar (?!?!? WTF får bara barn gilla sådant här?!??!). Den är överjävligt bra eftersom Darth Vader nog nästan är min favoritkaraktär någonsin. Det här är min tredje Star Wars-tröja i samlingen, och det ska fan bli flera! Några fler svordomar: helvetes jävla satan vad snygg den är! Nu kommer alla nörd-babes vilja vara med mig, tjo!

Bought another christmas present for my self. My excuse is that I was GOING to buy this for my brother but they only had this in childrens sizes (!?!?!? WTF are only kids allowed to like this?!?!). It is so fucking awesome since Darth Vader is probably my most favorite character ever. This is my third Star Wars-shirt in the collection, and damn it I will get more! Here's some more curse words: holy fucking satan how awesome this is! Now all the nerdy babes are going to want a piece of me, woho!

Inga kommentarer: