torsdag, december 15

recap

Idag har jag handlat julklappar till hela familjen. Halvvägs genom julhandlandet upptäckte jag att min kjol hade hasats upp så att jag visade ändan för folk. Eftersom julen är givandets högtid lät jag kjolen vara. Lyssnat på Tori Amos. Haft min sista tenta = jullov.
För ett år sedan hade jag precis blivit med macbook.


För två år sedan hade jag köpt en spännande synt som låter precis som ett dragspel! Precis som ett dragspel! Kostade typ 20 spänn.


För tre år sedan hade jag och Angelica ett behov av C-vitamin så vi stal ett par clementiner från matsalen.



För fyra år sedan pluggade jag marinbiologi och lekte med sjöpungar.


För fem år sedan hade min högstadieklass (gick musikklass i högstadiet, det är en historia vi kan ta någon annan dag! Älskade högstadiet!) varit och lussat på diverse företag och efter det tog vi denna fina bild vid Kungälvs-skylten.



Today I went christmas shopping for gifts to my family. Half way through I found out that my skirt has slithered up so that I’m flashing my butt for everyone. But since Christmas is the season of giving, I let the skirt be. Listened to Tori Amos. Had my last exam = holiday!


1 year ago, I had recently bought a macbook.


2 years ago, I bought this fancy synthesizer that sounds EXACTLY like an accordion!


3 years ago, I and Angelica had a need for vitamin C so we stole some tangerines from the school diner.


4 years ago I was studying marine biologi and played with ascidiaceas.


5 years ago, my high school class (went at a music-class at highschool, but that’s a story for another day. Loved highschool!) had been at different companies singing carols and Lucia-songs. After that we took this lovely picture at the Kungälv-sign.

Inga kommentarer: