tisdag, januari 24

10 - Typ av killar jag faller för/ The kind of guys I fall for

Eftersom Dario är första personen jag blev riktig kär i är jag lite skadad när det kommer till jugoslaver. Är pinsamt svag för långa män med mörkt hår, plutiga läppar, stora näsor (FINASTE) och bruna ögon även ifall blå ögon är ruskigt fint också. Tyvärr lite skadad när det kommer till testosteron också, älskar breda axlar, skarpa kindben, stora händer, män som har hår på bröstet. MÄN liksom. Inga jävlar småpojkar med Betti Spagett-ben. Men om vi bortser från utseende (eftersom det faktisk är långt ifrån det viktigaste) så verkar jag alltid falla för intelligenta och mer eller mindre nödiga män med samma obscena humor som mig. Även om ett par sylvassa kindben kan få mig svag i knäna är det när han säger att han älskar Star Wars som jag får hjärtklappning. Mest avtändande en man kan göra är inte att ha skeva ansiktsdrag utan när han säger "jag tycker inte Monty Python är roliga". Sedan måste man ju älska killar som är bra i sängen.
Se även mitt inlägg om snygga människor!


Since Dario is the first person that I ever fell in love with, it has affected me in the way that I'm a bit sore when it comes to yugoslavians. Embarassingly weak for tall men with dark hair, pouty lips, big noses (LOVE) and brown eyes, even though blue eyes are amazing too. A bit lame, but testosterone seems to influence me too, love broad shoulders, sharp cheek-bones, big hands, hairy chests. I mean, MEN. Not fucking tiny little boys with Betti Spagetti legs. But if we look past looks (since I sincerly don't think that appearance is the most important think) I seem to fall for intelligent men who are more or less nerdy with the same obscene humor as me. Even though a pair of razor sharp cheek-bones can make my knees weak, it's when he says that he loves Star Wars that my heart skips a beat. The biggest turn-off in a man is not if he has odd facial features but when he says "I don't think Monty Python are any fun". And you have to love a man who is good in bed.

2 kommentarer:

Virvelvindsflickan' sa...

Låter vettigt, bruden!

Fröken Cocco Sohl sa...

Gillar slutklämmen! Fan,finns det ett ord som heter så? Kan man ens säga så? Fan igen.