måndag, januari 23

9 - Den bästa dagen i mitt liv / The best day of my life



Sådant här tycker jag inte går att bestämma. Jag har ingen dag som jag känner är den bästa i mitt liv. De bästa dagarna i mitt liv har varit de dagarna man påbörjar något. Så antagligen första gången jag pratade med Lotten, Dario och Cosette. De tre människorna är de som står mig allra närmast och som verkligen har format mig som person. Sådana vänner kan ingen examen i världen och ingen konsert någonsin slå. Love is all.

I think these things are really hard do decide. I don't have a certain day that I feel is the best. The best days of my life have been the days when something started. So I guess that it is the first times I spoke with Lotten, Dario and Cosette. These three are the persons who are the closest to me and who has really shaped me as a person. Those kind of friends can't be beat by any graduation or concert in the world. Love is all.

Inga kommentarer: