söndag, januari 8

fråga / question


Kollade igenom photobooth och upptäckte ett par gamla cepefilmer där jag bland annat spelar ukulele och en där jag sjunger om min mattebok. Funderar lite på att kanske lägga upp videos här på bloggy. Vad sägs, någon intresserad av videoblogg eller ska jag bara behålla mina cepeklipp för mig själv och inte behöva skämmas på internetz?

Went through my photobooth archive and discovered a couple of crazy clips when I among other things play the ukulele and sing about my math book. I'm thinking about maybe posting some videos here on bloggy. What do you say, is anyone interrested in video blogging or should I just keep my crazy clips for myself and not make a fool of myself here on the internetz?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Of course we are interested!:D

Thomas sa...

Om du pratar på rim/sjunger i din vlog så absolut föfan ba kör ba kör