söndag, januari 8

jag saknar.. / I miss..




.. Mitt sockervaddshår.
Men sedan kommer jag på att skälet till att jag kapade av håret 2dm, till axlarna, var att det såg ut som svinto och gick av när man borstade det. Älskade jävla platinahår. Mitt hår behöver fortfarande kapas av några decimeter innan det är friskt igen. Ofta ångrar jag att jag blekte sönder det, men när jag ser de här bilderna så tänker jag att fan, det var ändå värt det.

.. My cotton candy hair.
But then I remeber that the reason that I chopped off 2dm, to my shoulders, was that it looked like steel wool and broke when I brushed it. Damn beloved platinum hair. My hair still needs to get chopped off a couple of decimeters before it's healthy again. I often regret that I bleached the crap out of it, but when I look at these pictures I think fuck, it was totally worth it.