söndag, februari 19

12 - Mina mål/drömmar/önskningar / My goals/dreams/wishes


Önskning - Att det ska fungera mellan mig och S. Han är så snygg och rolig och dum i huvudet.
Wish - That things will work out between me and S. He is so handsome and fun and totally nuts.

Mål - Hitta modet att tatuera mig.
Goal - Find the courage to get a tattoo.

Önskning - Hitta en badande katt! (Mörkhåriga mannen har jag!) För övrigt är det här ungefär världens bästa bild.
Wish - Find a bathing cat! (Already have a dark haired man!) And by the way, this might be the best picture in the whole world.

Mål - Skaffa en rymdklänning. Kanske inte den här i och med att mina bröst förmodligen skulle välla ut åt alla håll och kanter. Men en rymdklänning. Utan tvekan.
Goal - Get a space dress. Maybe not this one since my boobs probably would go bananas all over the place. But a space dress. Without doubt.

Dröm - Vara ute i rymden. Kommer aldrig hända men åh. Rymden. <3
Dream - Be in space. Will never happen but oh. Space. <3

Mål - Bli bättre på att spela piano. Typ kunna fler än två låtar, gärna ungefär allt från Amélie från Montmartre
Goal - Improve my piano playing. Maybe learn more than two songs, preferably everything from the movie Amélie Poulin.

Dröm - Åka hit.
Dream - Travel to this place.

Dröm - Köpa mig ett slott.
Dream - Buy myself a castle.

Men mest av allt vill jag ta examen och bli civilingenjör inom kemiteknik.
But most of all I want to graduate and become a master of chemical engineering.