lördag, februari 25

16 - Innehållet i min väska / The content of my bag


Har bytt handväska sedan jag tog de här bilderna så nu har jag en fining jag hittade på loppis för 30 spänn. Här har vi allt ifrån mobilladdare, världens bästa parfym Angel av Thierry Mugler och mitt anteckningsblock. Har med flit en liten handväska, då jag har en tendens till att vara muminmamman och bära omkring allt möjligt som "man kan behöva" i min handväska vilket resulterar i ryggvärk.

Have changed bag since I took these pictures and now I have a nice one I bought at a thrift store for 30 swedish kronor. Here's everything from my phone charger, the worlds best perfume Angel by Thierry Mugler and my notebook. I have a small bag on purpose, since I have a tendency to become mama Moomin and carry around all kinds of "usefull stuff that one might need" in my bag which results in back pain.

Inga kommentarer: