torsdag, februari 9

lägligt sammanträffande / oppertune coincidence

I fredags halkade jag ute i skogen, trillade på min handled som svullnade upp som satan och blev lila (folk trodde att jag hade brutit den, haha) vilket resulterade i att jag inte kunde röra den allt för mycket. Alltså på lördagen kunde jag knappt klä på mig själv, och absolut inte knäppa min BH själv. Turligt nog hade jag lyckats skaffa pojkvän samma fredag så jag fick min BH knäppt ändå. Kanske inte gick på första försöket men jag lyckades övertala honom att det hör till allmänbildningen att veta även hur man knäpper en.

This friday I slipped out in the forrest, fell on my wrist who swelled ut like hell and turned purple (people thought that I broke it, haha) which resulted in that I couldn't move it all that much. So saturday I could hardly dress myself, and absolutely not put on my bra. Luckily I managed to get myself a boyfriend the same friday so my bra got fastened (is that the word you use?) anyway. Maybe not on the first try but I managed to persuade him that it is common knowlegde to know also how to put one on.