tisdag, mars 20

blingaling




Har fått en grej för att vira massa silver kring min vita kropp samt det underbara läppstiftet 57 från Viva la Diva som är elektriskt lila och får det att se ut som att man hånglat med en enhörning. Klänningen är fantastisk och från H&M. Ser lite ut som en hora från framtiden. Älskar.
Om någon undrar är klockan casio, ena armbandet från H&M och andra är ett gammalt halsband jag virat två varv kring armen. Ringen med fuskdiamanten är antik, nästa är köpt på en julmarknad, samma med ormen (dör om jag tappar bort den, älskar den så) och den på lillfingret har jag fått av min 90 år gamla farmor som jobbat som juvelerare.

Got a new thing for wrapping tons of silver round my white body plus the wonderful lipstick 57 from viva la diva, electric purple and makes it look like you've made out with a unicorn. The dress is amazing and is from H&M. Makes me look like a prostitute from the future. Love.
If anyone wonders, the watch is from casio, one bracelet is from H&M and the other one is a old necklace that I've wrapped two times around my wrist. The fake diamong is antique, the next is bought at a christmas market, same thing with the snake (will die if I lose is, I adore it) and the one on my pinkie is a gift from my 90 year old grandma.

Inga kommentarer: