tisdag, mars 13

jag tror inte på ödet, jag tror på ironi / I don't believe in fate, I believe in irony

Har haft en liten blandad vecka. S gjorde slut med mig på kanske inte världens bästa vis i torsdags så sedan dess har jag varit ganska bitter och ganska ständigt behövt kväva impulsen att kasta saker i marken. Vad jag har kommit fram till är att jag för en obestämd framtid ska ge fan i förhållanden, istället dricka sprit, vara bitter och ha rött läppstift. Tack och lov har jag fina människor i min närhet som säger att S har gjort sitt livs misstag även om jag inte riktigt tror dem.
Men kvar, kvar, kvar, kvar, kvaaaaar..
.. Står min förlorade tvillingsyster Lilla Lovis!


Have had a mixed up week. S broke up with me in maybe not the best way this thursday so I've been quite bitter and must constantly suppress the desire to throw things in the ground. What I've decided is that I for an undecided future will stay away from relationshit, and instead drick booze, be bitter and wear red lipstick. Luckily I have fantastic people close to me that says that S made the misstake of his life, even though I don't really believe in them.
But left is a song by my lost twin sister: Lilla Lovis!

Inga kommentarer: